Kako živjeti zdravo!?

    1239
    SHARE

    weights-817635_960_720

    Sigurno ste čuli mnogo o zdravom načinu života, ali što to stvarno znači?

    Općenito, zdrava osoba ne puši, normalne je tjelesne mase, jede zdravo i fizički je aktivna.
    Zvuči jednostavno zar ne? Čarolija zdravog života znači učiniti samo male promjene … učiniti nekoliko koraka više, dodati voće žitaricama, uzeti jednu čašu vode više nego inače… to je samo nekoliko primjera kako možete započeti živjeti zdravo bez da učinite drastične promjene.

    Vježbanje:

    Jedan od najvećih problema današnjice je upravo nedostatak fizičke aktivnosti. Znamo da je fizička aktivnost dobra za naše zdravlje ali je ipak izbjegavamo kao pokoru jer smo izabrali sedentarni način života ili se pak bojimo da će nam oduzeti puno vremena. Istina je, što se više krećete zdraviji ćete biti. Treba napomenuti da različite aktivnosti poput sitnih poslova, bavljenje vrtlarskim poslovima i šetnja mogu pridonijeti vašem zdravlju.
    Ako samo malo promijenimo život na ovakav način, možemo:

    * smanjiti rizik za srčane bolesti, moždani udar i šećernu bolest
    * poboljšati stabilnost zgloba
    * povećati i poboljšati opseg kretnji
    * zadržati fleksibilnost ako ste starije životne dobi
    * zadržati koštanu masu
    * preventirati osteoporozu i frakture
    * poboljšati raspoloženje i smanjiti simptome tjeskobe i depresije
    * poboljšati samopoštovanje
    * poboljšati pamćenje ako ste starije životne dobi
    * smanjiti stres

    Dakle, ako ste spremni na male promjene i mali gubitak tjelesne težine, vidjet ćete da je učinak vrlo dobar. Jedna studija je dokazala da gubitak tjelesne mase od samo 10% pomaže pretilim bolesnicima u smanjenu krvnog tlaka, kolesterola i produžuje život.
    Jednostavan način da pokrenete vaše tijelo.
    Možete započeti smanjenje tjelesne mase sada, ako samo malo povećate vašu tjelesnu aktivnost. Ako niste spremni za strukturirani program, započnite polako. Svaki se maleni korak računa i pridodaje gubitku kalorija.